PxPixel
UPDATE July 15, 2020: We have updated our Privacy Policy. Our Consumer Services Privacy Policy and Enterprise Services Privacy Policy will become effective on August 20, 2020. If you use our services on or after August 20, 2020, you will have accepted our new policies.
X
Gespeicherte Orte von İrem
Zafer Meydanı is one of Gespeicherte Orte von İrem.

1. Zafer Meydanı

8.0
Selçuklu, Konya
Platz · 892 Tipps und Bewertungen

İrem D.İrem Demir: İnsan memleketinden uzak olsa bile apaçileri özlemiyo ama yinede zafer aşktır <3

Tarihi Tiritçi Mithat is one of Gespeicherte Orte von İrem.

2. Tarihi Tiritçi Mithat

8.3
Aziziye Mh. Yusufağa Sok. No:21/A, Karatay, Konya
Türkisches Restaurant · 866 Tipps und Bewertungen

İrem D.İrem Demir: Babamın zorla götürdüğü ama lezzetine doyamadığım bir yer yemeden geçme. ;P B)

Burger King is one of Gespeicherte Orte von İrem.

3. Burger King

6.5
Yazır Mah. Doç. Dr. Halil Ürün Cad. No:22, Selçuklu, Konya
Fastfood-Restaurant · Yazır · 35 Tipps und Bewertungen
Zafer Meydanı is one of Gespeicherte Orte von İrem.

4. Zafer Meydanı

8.0
Selçuklu, Konya
Platz · 892 Tipps und Bewertungen

İrem D.İrem Demir: zalımlar dolu bi mekan ama benim de sevdiğim bi mekan :D.d:d

Nene Hatun Parkı is one of Gespeicherte Orte von İrem.

5. Nene Hatun Parkı

8.1
Feritpaşa Mh. Ahmet Hilmi Nalçacı Cad., Selçuklu, Konya
Park · 201 Tipps und Bewertungen

İrem D.İrem Demir: mekanım :D.d.d:D:d

Özel Meram Abdullah Aymaz is one of Gespeicherte Orte von İrem.

6. Özel Meram Abdullah Aymaz

Allgemeines Hochschulgebäude · 2 Tipps und Bewertungen

İrem D.İrem Demir: Yemekleri dışında iyi bi okul bence 😜

David People is one of Gespeicherte Orte von İrem.

7. David People

7.1
Feritpaşa Mah. Kerkük Cad. No:2/A, Selçuklu, Konya
Café · 654 Tipps und Bewertungen

İrem D.İrem Demir: Kahve+arkadaşlar= FUN !! 😜😋😂

Pizza Pizza is one of Gespeicherte Orte von İrem.

8. Pizza Pizza

Kipa AVM Şubesi (Kipa AVM Şubesi), Konya, Konya
Pizzeria · 9 Tipps und Bewertungen

İrem D.İrem Demir: O kadar pizzaları yiyip tavsiye veremiycem güzel bence bi eksiklik yok gibi 🍕🍟🍷🍴😋

David People is one of Gespeicherte Orte von İrem.

9. David People

7.1
Feritpaşa Mah. Kerkük Cad. No:2/A, Selçuklu, Konya
Café · 654 Tipps und Bewertungen

İrem D.İrem Demir: Arkiler bırakın yaa 😎 Kahveyi için knkalarla gerisi gelir zaten 😂😜😋 (FUN) Mekan önemli değil eylence olsun yeter !

Özel Diltaş Anadolu Lisesi is one of Gespeicherte Orte von İrem.

10. Özel Diltaş Anadolu Lisesi

Yunus Emre Mh. Sungur Sk. No.8, Konya, Konya
Sekundarschule · 8 Tipps und Bewertungen

İrem D.İrem Demir: Güzel okul bence diskoyu görünce mütiş oldu !😈

Kentplaza is one of Gespeicherte Orte von İrem.

11. Kentplaza

8.4
Bedir Mah. Ataseven Cad. No:2, Selçuklu, Konya
Einkaufszentrum · Bedir · 756 Tipps und Bewertungen

İrem D.İrem Demir: Kent plaza İstanbuldakilerini geçer yaa

Marmara Park is one of Gespeicherte Orte von İrem.

12. Marmara Park

8.1
Mevlana Mah. Çelebi Mehmet Cad. No:33A, Esenyurt, İstanbul
Einkaufszentrum · Mevlana · 2447 Tipps und Bewertungen

İrem D.İrem Demir: Süper bence 😃😎

Real Lunapark is one of Gespeicherte Orte von İrem.

13. Real Lunapark

7.2
Yazır Mah. Doç. Dr. Halil Ürün Cad. No:22, Selçuklu, Konya
Fahrgeschäft/Attraktion · Yazır · 64 Tipps und Bewertungen

İrem D.İrem Demir: O çekiçe bayılıom yaa! Bugün bi gittim gondola teyze bindi korkudan ölcekti çok komikti yaaa ! Tek kelimeyle öldüm!!!!

Alaaddin Tepesi is one of Gespeicherte Orte von İrem.

14. Alaaddin Tepesi

8.2
Alaaddin Blv. (Mevlana Cd.), Selçuklu, Konya
Park · 284 Tipps und Bewertungen

İrem D.İrem Demir: Huzurlu yaşamak isteyen arkadaşlar size sessleniyorum! Huzur=alaadin tepesi :D :D

Alaaddin Tepesi is one of Gespeicherte Orte von İrem.

15. Alaaddin Tepesi

8.2
Alaaddin Blv. (Mevlana Cd.), Selçuklu, Konya
Park · 284 Tipps und Bewertungen
Kyoto Japon Parkı is one of Gespeicherte Orte von İrem.

16. Kyoto Japon Parkı

8.7
Kosova Mah. Veysel Karani Cad. No:131A, Selçuklu, Konya
Park · 249 Tipps und Bewertungen

İrem D.İrem Demir: yaa süper olmuş yaa kendimi japon sandım :D

Real Lunapark is one of Gespeicherte Orte von İrem.

17. Real Lunapark

7.2
Yazır Mah. Doç. Dr. Halil Ürün Cad. No:22, Selçuklu, Konya
Fahrgeschäft/Attraktion · Yazır · 64 Tipps und Bewertungen

İrem D.İrem Demir: Benim gibi lunapark delileri hadi koşun ben burda coşuyorum !!👯👯😎

Starbucks is one of Gespeicherte Orte von İrem.

18. Starbucks

8.3
Bedir Mah. Ataseven Cad. No:2, Selçuklu, Konya
Coffee Shop · Bedir · 406 Tipps und Bewertungen

İrem D.İrem Demir: Kahve aşkıyla yanıp tutuşan arkadaşlara tavsiye ederim 😋😋

Nene Hatun Parkı is one of Gespeicherte Orte von İrem.

19. Nene Hatun Parkı

8.1
Feritpaşa Mh. Ahmet Hilmi Nalçacı Cad., Selçuklu, Konya
Park · 201 Tipps und Bewertungen

İrem D.İrem Demir: Bu park bana insanlığı hatırlatıyor 😊😎

Konya İl Halk Kütüphanesi is one of Gespeicherte Orte von İrem.

20. Konya İl Halk Kütüphanesi

7.7
Kültür Park, Selçuklu, Konya
Bibliothek · 91 Tipps und Bewertungen

21. Al Sancak Sitesi

Wohnhaus (Wohnung / Apartment) · 2 Tipps und Bewertungen

İrem D.İrem Demir: Sabahladim hala ayaktayim gurur duymuycamda ne yapcam 😄😜

22. Al Sancak Sitesi

Wohnhaus (Wohnung / Apartment) · 2 Tipps und Bewertungen
Defne Çay Bahçesi is one of Gespeicherte Orte von İrem.

23. Defne Çay Bahçesi

7.2
Café · Ambarlı · 83 Tipps und Bewertungen
Burger King is one of Gespeicherte Orte von İrem.

24. Burger King

6.0
White Corner (Beylikdüzü), Istanbul, İstanbul
Fastfood-Restaurant · Barış · 30 Tipps und Bewertungen

İrem D.İrem Demir: Yavasi yanlisi birakinda karniniz doysun yeter 🍟🍔🍔🍟

Burger King is one of Gespeicherte Orte von İrem.

25. Burger King

6.0
White Corner (Beylikdüzü), Istanbul, İstanbul
Fastfood-Restaurant · Barış · 30 Tipps und Bewertungen
Yurt Konaklari Havuzbasi is one of Gespeicherte Orte von İrem.

26. Yurt Konaklari Havuzbasi

7.6
Freibad · Adnan Kahveci · 5 Tipps und Bewertungen
Little Caesars Pizza is one of Gespeicherte Orte von İrem.

27. Little Caesars Pizza

6.2
Petrol İş mah. Üsküdar cad. No:84/2 Kartal, Istanbul, İstanbul
Pizzeria · Petroliş · 4 Tipps und Bewertungen
Zafer Meydanı is one of Gespeicherte Orte von İrem.

28. Zafer Meydanı

8.0
Selçuklu, Konya
Platz · 892 Tipps und Bewertungen

İrem D.İrem Demir: İstanbulda yaşadığım halde Konyalı olduğum için seviniyorum Konya'ya geldiğimde ilk işim buraya gelmek oluyor hem özlem geçiriyorum hemde komik oluyor çok komik tipler war I love KONYA ❤❤❤😍❤❤❤KONYA

Nene Hatun Parkı is one of Gespeicherte Orte von İrem.

29. Nene Hatun Parkı

8.1
Feritpaşa Mh. Ahmet Hilmi Nalçacı Cad., Selçuklu, Konya
Park · 201 Tipps und Bewertungen

İrem D.İrem Demir: Tavsiyeye gerek yk çk gzl bi yr 😏

Özel Nilüfer Coşkun Koleji is one of Gespeicherte Orte von İrem.

30. Özel Nilüfer Coşkun Koleji

Maltepe
Allgemeines Hochschulgebäude · Bağlarbaşı · Keine Tipps oder Bewertungen